FROSA

FROSA er delt op i følgende afdelinger –

• UNO er sammen med FRO på Møllevej 9 –  FROSA på Møllevej 9 bruges pladsen både på stueetagen, hvor der er plads til både at tumle i puderummet og bygge skønne fantasifulde kreationer omkring Lego-bordet. Hernede må alle børnene være, mens det først og fremmest er 2. og 3. klasse som har lov til at være ovenpå. Det sikrer en mulighed for at have noget at glæde sig til, samt at lave aktiviteter, som henvender sig til dem.

Åbningstider for UNO er:

• Mandag til torsdag fra kl. 12.15 – 16.00
  • Fredag fra kl. 14.00 – 15.00

JP – Jeff Poulsen

AK - Ann Kirkegaard

DUO har til huse på skolen i aula-området, hvor vi har stor glæde af at være i nærheden af både Musiklokalet og Gymnastiksalen.

Klubtilbuddet er en naturlig fortsættelse af FRO, og hvis du allerede er tilmeldt FRO, fortsætter du automatisk i klubben, medmindre der foretages en aktiv udmeldelse via kommunens hjemmeside.

Åbningstider for DUO er:

• Mandag til torsdag fra kl. 14.00 til 16.00
  • Fredag fra 14.00 til 16.00

JJ - June Djørup

Tirsdagsklubben – FROSA TRIO

Tirsdagsklubben er et målrettet tilbud for udskolingseleverne i TRIO. Tilbuddet er en naturlig fortsættelse af FROSA-tilbuddet, og hvis du allerede er tilmeldt FROSA, fortsætter du automatisk i klubben, medmindre der foretages en aktiv udmeldelse via kommunens hjemmeside.

Tirsdagsklubben er et pædagogisk tilbud, hvor der er fokus på oplevelser, fælleskab og ungeliv. Der vil være mulighed for at tage fat på ungdomslivet i en tryg og struktureret ramme, hvor de unge vil have mulighed for at påvirke indholdet hen over året.

Vi ønsker at give de unge en ramme, de kan udvikle sig i, frem for et pasningstilbud. Derfor har vi valgt at prioriterer vores ressourcer, se de samles i aftenklubben. Det betyder, at der ikke er tilrettelagt aktiviteter for de unge mennesker på de øvrige dage, men som det fremgår af åbningstiden, kan der arrangeres deltagelse i klubben for 4 - 6 årgang.

Åbningstider for klubben

Klubben har åben i tidsrummet 15.00 - 19.30