Skolepatruljen

Skolepatruljen på Thorning skole er en vigtig del af hverdagen. Det at være en del af skolepatruljen er et meget ansvarsfuldt arbejde, og for at være godt rustet til at være en del af skolepatruljen deltager eleverne i et kursus på skolen. I løbet af året samles skolepatruljen til korte informationer om trafik, opstramning, moral samt ris og ros.

Som belønning for det store arbejde skolepatruljen udfører i løbet af skoleåret får de en gratis tur sammen med andre skolepatruljer ud i landet.

Hver morgen på Thorning skole står en række elever fra 7. klasse klar til at være en del af skolepatruljen.

Skolepatruljen er klar til at hjælpe elever og voksne over fodgængerfeltet – Skolepatruljen står klar hver morgen fra kl. 07.40 og igen når eleverne får fri fra skole.

Skolepatruljen hjælper også eleverne i indskolingen med at komme godt ud til bussen. Dette gælder for Børnehaveklassen og 1. klasse.